Tuesday, June 8, 2010

Tak tahu ape nak kata????







Kalau da jadi mcm ni, ape korg nak buat???
1. TUmbuk tokei kedai?
2. Muntah balik?
3. Takmo Bayar?
4. Report polis?



Yang ni plak mcm mana???
1. Tepuk dahi makcik ni?
2. ketuk depan kamera tu?
3. Lempang jer?
4. Jerit kuat2 kat telinga dia???


pikir2 balik..... hurmmm....





Reactions:

7 comments:

  1. kalau yg gambar first, mlm tu jgk nak bom kedai tuh. kalau gambar 2, gelak je

    ReplyDelete
  2. 1st pic - pelangkung je tokei kedai tu...:P
    2nd pic - ape kejadah lerrrr mak encik itu...:D

    ReplyDelete
  3. kalau bukan ayam... apakah???

    n apakah sebenar nyer makcik tuh buat..? amik gambar jarak dekat matanya atau jerawat atas dahi dia tuh kot.. hehehe

    ReplyDelete
  4. haha.. muntah kan balek makanan depan manager rest tu then mintak ganti rugi.. kui3.. (ni memang kejam)

    yang makcik tu plak, pandang dia sambil wat muka blurrr..

    ReplyDelete
  5. pic 1-mula2 skali rasa cuak, siasat ap bnda itu..

    pic 2- makcik tu nak cek lense camera dia

    ReplyDelete
  6. if it wasn't chicken msti meat =)) think +ve tau

    ReplyDelete