Wednesday, May 26, 2010

Kasih seorang abang







Pic ni aku dpt dari yahoo groups members..tak tahu la mane & sape yg amik. Tapi, nilainya bagiku berjuta2...cukup menyentuh hati aku yg keras nih... Nilai kasih syg seorg abg yg syg/kasihkan adiknya... cukup terharu bila aku tgk pic ni... Ya ALLAH, kau peliharalah/lindungilah kedua2 hambaMu ini...






Reactions:

16 comments:

  1. tersentuh betol walaupun dah tengok gamba ni berkali2

    ReplyDelete
  2. sedihnye tgk gmba neh!
    tapi skarg neh, ade abg yg sgp bunuh, rogol adik sendri.
    hmm. sigh

    ReplyDelete
  3. Akak singgah lg....memang syg betul abg kat adik. Tersentuh hati tgk...

    ReplyDelete
  4. ksiannya...kita kne bersyukur kita x dibesarkn dlm keadaan mcm 2..huhu

    ReplyDelete
  5. sedihnye tgk..smoga Tuhan sentiasa melindungi mereka..

    ReplyDelete
  6. dah banyak kali tengok gambar ni kat banyak blog... tetap rasa sangat sedih...

    ReplyDelete
  7. bersyukur la...kita kat sini...tak jadi macam tu...tapi ape yg sedang berlaku kat negara kita skg ni...macam menempah ke arah tu....buang anak...maksiat...merata2...

    ReplyDelete
  8. salam....rindu kat adik noorfa lak tgk pic ni..

    ReplyDelete
  9. ciannye , sedih r tgk gmbr ni , huhu :'(

    ReplyDelete