Thursday, May 27, 2010

Bapa dipukul jual anak







Gambar & cerita ni aku dpt dari Kosmo ari ni...sedihnya melihat keadaan mcm ni...kesian budak tu dirantai mcm tu... kalau la jadik kat negara kita ni, agak2 mati tak bapak dia kene belasah??? ke orang akan lalu lalang & tengok je???





Reactions:

4 comments:

  1. tak berminat dgn wang ke malas?hah itu yg kita tak tahu

    ReplyDelete
  2. tu di popokkan je tu... x pun dikertakan kaki n tangan nya je...

    ReplyDelete
  3. kalo x nak sgt anak tu baik bapak dia kasi kat rumah kebajikan, bukan jual.. just my two cent.. :)

    ReplyDelete
  4. Klu ye pun nak cari tempat tinggal untuk anak,xyah lah nak rantai bdk tu..mcm2 lah org skrg ni.

    ReplyDelete